فناوری و پژوهش
1402/12/13 یکشنبه
رئیس کرسی یونسکو در آموزش محیط‌ زیست خبر داد:
برگزاری هفتمین همایش ملی آموزش محیط‌ زیست به صورت مجازی در دانشگاه پیام نور

.

هفتمین همایش ملی آموزش محیط  زیست توسط کرسی یونسکو در آموزش محیط زیست دانشگاه پیام نور در روز سه شنبه ۱۵ اسفند ماه برگزار می‌شود.

به گزارش روابط عمومی دکتر سید محمد شبیری افزود: هفتمین همایش ملی آموزش محیط‌ زیست در راستای هم‌افزایی علمی پژوهشگران و متخصصان این حوزه و انجام رسالت دانشگاه پیام‌نور در تحقق مدیریت سبز دانشگاهی، در روز سه شنبه ۱۵ اسفند ۱۴۰۲ به‌ صورت برخط و با مشارکت سازمان‌ها و نهادهایی مانند سازمان حفاظت محیط‌زیست، کمیسیون ملی یونسکو، دفتر حقوق بشر و پیگیری حقوق شهروندی وزارت دادگستری، اداره کل محیط‌ زیست و توسعه پایدار شهرداری تهران و انجمن جغرافیا و برنامه‌ریزی روستایی ایران برگزار می‌شود.

دبیر هفتمین همایش ملی آموزش محیط‌زیست همچنین افزود، برنامه‌های این همایش در نوبت‌ های صبح و بعد ازظهر، شامل پنل های ارائه مقالات، وبینارها و نشست‌ های علمی و تخصصی خواهد بود.

دکتر شبیری در پایان افزود: از پژوهشگران، اعضای هیات علمی و دانشجویان حوزه آموزش محیط‌زیست دعوت می شود تا در برنامه‌های این همایش ملی که جزئیات و برنامه زمان‌بندی آن در سامانه همایش به نشانی conference.pnu.ac.ir/Tehran-7theeconf/ قابل دستیابی می باشد.


 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر