اداری و مالی
1402/8/1 دوشنبه
در سازمان مرکزی دانشگاه پیام نور صورت گرفت:
تفاهم نامه همکاری دانشگاه پیام نور با بانک قرض الحسنه مهر ایران

.

تفاهم نامه همکاری دانشگاه پیام نور با بانک قرض الحسنه مهر ایران با حضور هیات رئیسه دانشگاه و مدیرعامل بانک در سازمان مرکزی دانشگاه پیام نور برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی دکتر ابراهیم تقی زاده رئیس دانشگاه پیام نور در این مراسم اظهار داشت: دانشگاه پیام نور با 360 هزار دانشجوی فعال و 13 هزار کارمند و عضو علمی ظرفیت بالایی برای تعامل با همه سازمان ها و ارگان ها دارد.
وی درباره تفاهم نامه با بانک قرض الحسنه گفت: با همکاری معاونت اداری و مالی دانشگاه جلسات متعددی با بانک های متعدد برگزار شد و بعد از بررسی های صورت گرفته جمع بندی نهایی بدین صورت شد که بانک قرض الحسنه مهر ایران می تواند به همکاران اداری و علمی و همچنین دانشجویان خدمات مناسب تری ارائه دهد. 
رئیس دانشگاه پیام نور همچنین گفت: با توجه به رسالت قرض الحسنه این بانک و همچنین شرایط اقتصادی حاکم، این بانک می تواند به خانواده دانشگاه پیام نور کمک شایانی کند. 

در این مراسم همچنین دکتر شمسی نژاد مدیرعامل بانک قرض الحسنه اظهار داشت: بانک قرض الحسنه مهر این ظرفیت را دارد که در زمینه فرهنگی و علمی از پایان نامه های دانشجویانی که درباره قرض الحسنه تحقیق انجام دهند حمایت کند و تسهیلاتی برای آنان در نظر بگیرد. 
وی درباره تسهیلات به شرکت های دانش بنیان و خلاق گفت: بانک به شرکت های دانش بنیان و خلاق مبلغ 750 میلیون تومان تسهیلات با سود پایین ارائه می کند. 
مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهر همچنین گفت: بسیاری از خدمات بانک به صورت کاملاً آنلاین صورت می گیرد و نیازی به مراجعه حضوری به شعب نیست.
شمسی نژاد همچنین گفت: در دولت سیزدهم توجهی خاص به این بانک شده است که 3 میلیون فقره تسهیلات در سال گذشته پرداخت شد و میزان استقبال مردم در دو سال اخیر از 10 به 15 میلیون نفر رسید.
وی افزود: در دو سال اخیر سازمان های زیادی در زمینه حقوق و دستمزد با ما تفاهم نامه امضا کردند و پرداختی وزارت علوم و دانشگاه تهران نیز توسط بانک مهر صورت می گیرد و انشالله با این تفاهم نامه خانواده دانشگاه پیام نور بتواند از تسهیلات و شرایط ویژه این بانک استفاده کند.

 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر