استان ها
1402/12/7 دوشنبه
در کاشان برگزار شد:
برگزاری جشن دانشجویی «جوان و فردای بهتر ایران» در دانشگاه پیام نور کاشان با حضور معاون فرهنگی و دانشجویی

.

به مناسبت میلاد فرخنده حضرت علی اکبر علیه السلام و روز جوان و با حضور معاون فرهنگی، اجتماعی و دانشجویی دانشگاه پیام نور، رییس گروه برنامه‌ریزی فرهنگی و اجتماعی،  مسئولان شهرستان کاشان و جمع کثیری از دانشجویان و کارکنان مرکز جشن دانشجویی «جوان و فردای بهتر ایران در کاشان برگزار شد. 

به گزارش روابط عمومی دکتر محمدی، معاون فرهنگی، اجتماعی و دانشجویی پیام نور در این مراسم اظهار داشت: معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه پیام نور عرصه های جدیدی را برای فعالیت دانشجویان گشوده است. برای مثال، دانشجویان مستعد در زمینه های خوانندگی و مجری گری می توانند از طریق آموزش توسط یکی از اساتید مشهور در حوزه گویندگی طرف قرارداد با ما، توانایی های خود را ارتقا بخشیده و با توجه به توافق صورت گرفته، آثار خود را به شبکه فرهنگ صدا و سیما ارائه نمایند.

وی همچنین تصریح کرد: اولویت این معاونت کسب و کار، کارآفرینی و مهارت آموزی می باشند و برای اینکار با سازمان فنی- حرفه ای کشور توافق داشته ایم تا مراکز مهارت آموزی برای آموزش شغل های مورد نیاز و شغل های نوظهور ایجاد شود و مقدمات این کار در ۱۱۶ مرکز دانشگاهی در حال انجام است.

دکتر محمدی همچنین در بخش دیگر سخنان خود افزود: ما با صبوری و همراهی خواهیم توانست آینده ای بهتر را برای ایران عزیزمان رقم بزنیم و انتخابات جلوه ای مهم و اساسی از همراهی و مشارکتی است که می تواند صعود ما را به قله سرآمدی در پیشرفت در عرصه های گوناگون رقم زند.

همچنین دکتر توکلی پور، رییس پیام نور کاشان در این مراسم با اشاره به دوران جوانی به مثابه عالی ترین سرمایه بهترین زیستن و تدارک زندگی خوب، خوش و معنادار، به لزوم مراقبت و پاسداشت از لحظه های بهار زندگی تأکید داشتند.

بخش‌های مختلف این برنامه شاد، شامل مجری‌گری، تلاوت قرآن، خوانندگی، مولودی‌خوانی، اجرای موسیقی زنده (هنگدرام) توسط دانشجویان پیام نور کاشان که دارای رتبه‌های برتر در جشنواره‌ کشوری دستاوردها و توانمندی‌ها و جشنواره قرآن و عترت دانشگاه پیام نور هستند، اجرا گردید و ضمن مراسم از ایشان و برگزیدگان مسابقات دهه فجر دانشگاه تقدیر بعمل آمد.

 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر